Konkursy
Konkurs: Nabór na stanowisko inspektora nadzoru budowlanego
Inspektor nadzoru budowlanego [Rozstrzygnięty]
Termin przyjmowania zgłoszeń: 15.06.2020, 15:30 [minął]Termin rozstrzygnięcia konkursu: 15.06.2020, 15:30 [minął]
Organizator: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Lubartowie
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Lubartowie poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: inspektor nadzoru budowlanego
Wymiar etatu: 1
Stanowiska: 1
Miejsce wykonywania pracy: Lubartów, ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów
Warunki pracy:
- praca biurowa w siedzibie urzędu
- praca poza siedzibą urzędu ( czynności inspekcyjno – kontrolne w terenie )
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- praca z wykorzystaniem komputera, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych, przyrządów pomiarowych , samochodu służbowego
- oświetlenie sztuczne i naturalne
- praca na wysokości, w narażeniu na niekorzystne czynniki atmosferyczne i stres
- siedziba urzędu w budynku nie przystosowanym do wymogów osób niepełnosprawnych
- praca wymagająca co najmniej dobrej sprawności psychoruchowej.
Zakres zadań:
- prowadzenie oględzin i kontroli w zakresie właściwości PINB dot. przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości PINB
- przygotowywanie projektów pism i rozstrzygnięć administracyjnych z zakresu właściwości nadzoru budowlanego
- przyjmowanie i weryfikacja dokumentów dotyczących rozpoczęcia i zakończenia procesu budowlanego oraz prowadzenie postępowań w sprawie dopuszczenia obiektów do użytkowania
- udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawie przyczyn katastrof budowlanych
- rozpatrywanie skarg i wniosków
- obsługa interesantów
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Wymaganie niezbędne:
- wykształcenie średnie budowlane
- uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w budownictwie / w obszarze związanym z budownictwem
- znajomość ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych do ustawy oraz ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność obsługi komputera w zakresie programu WORD i EXCEL
- umiejętność stosowania prawa w praktyce i rozwiązywania problemów
- umiejętność pracy w zespole, w stresie i w sytuacjach nieprzewidywalnych
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe budowlane lub architektoniczne i uprawnienia budowlane bez ograniczeń
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej ( nadzór budowlany, administracja architektoniczno – budowlana )
- dyspozycyjność i komunikatywność.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie uprawnień budowlanych
- kopia prawa jazdy
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku kandydatów/kandydatek zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek
- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Terminy i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do: 15 czerwca 2020 r.
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubartowie
Ul. Szaniawskiego 64
21 - 100 Lubartów
Dane osobowe – klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Lubartowie, ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów e-mail: pinb.lubartow@poczta.fm tel. 81 8545445
- Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod.pinb.lubartow@poczta.fm tel. 81 8545445
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe gromadzone w trakcie rekrutacji nie będą przekazywane innym podmiotom
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie jego przeprowadzenia. Brak powiadomienia będzie równoznaczny z odrzuceniem oferty.
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie czytelnie podpisane i opatrzone aktualną datą.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „oferta pracy w służbie cywilnej nr ogłoszenia …..”
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Kandydat/ Kandydatka który wygra konkurs przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia o nieprowadzeniu działalności gospodarczej i niepodejmowaniu dodatkowego zatrudnienia ( członek korpusu służby cywilnej nie może bez zgody przełożonego wykonywać czynności lub zajęć, które są sprzeczne z obowiązkami wynikającymi z ustawy o służbie cywilnej; nie może także realizować zadań, które podważają zaufanie do służby cywilnej).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. ( 0 – 81 ) 854 54 45.
Wzory oświadczeń:
Opublikowano dnia: 02.06.2020 | Zobacz wersje archiwalne |
Konkurs rozstrzygnięty:
Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata (oferta nie spełnia wymogów formalnych).