Rejestry i ewidencje

Wersja archiwalna z dnia 13.10.2008

REJESTRY, EWIDENCJE PROWADZONE PRZEZ POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W LUBARTOWIE

1.rejestr skarg i wniosków,
2.rejestr katastrof budowlanych,
3.rejestr postanowień i decyzji administracyjnych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
4.ewidencja decyzji wraz z dokumentacją techniczną, postanowień i zgłoszeń – przekazanych do tut. Inspektoratu przez organ administracji architektoniczno – budowlanej,
5.ewidencja rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych,
6.rejestr postępowania egzekucyjnego, ewidencja upomnień, rejestr tytułów wykonawczych, rejestr postanowień w postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
7.rejestr wewnętrznych aktów prawnych wydanych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

Podpisał: Artur Pytka
Dokument z dnia: 13.10.2008
Dokument oglądany razy: 1 388
Opublikował: Artur Pytka
Publikacja dnia: 13.10.2008
 
wydruk z dnia: 22.12.2024 // pinb.powiatlubartowski.pl