Zmiana kierownika budowy, inspektora nadzoru inwes

Wersja archiwalna z dnia 17.04.2013

Druki nie są urzędowymi dokumentami obowiązującymi - mają jedynie charakter informacyjny i pomocniczy.

Wymagane dokumenty:

  1. Zawiadomienie o zmianie osoby wykonującej samodzielną funkcję techniczną w budownictwie -> pobierz
  2. Zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz kserokopia uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz inspektora nadzoru inwestorskiego w przypadku ustanowienia inspektora nadzoru inwestorskiego.

Podstawa prawna:
Art. 44 ustawy z 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane ( tekst jednolity w Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006 r. z p. zm.).

Podpisał: Artur Pytka
Dokument z dnia: 13.10.2008
Dokument oglądany razy: 832
Opublikował: Paweł Kiełbowicz
Publikacja dnia: 17.04.2013
 
wydruk z dnia: 22.12.2024 // pinb.powiatlubartowski.pl